Waar zitten eiwitten in. Ontdek het nu hier op site van afvallen gids
Afvallengids.nl Helpt bij het vinden van jou persoonlijke afval methode
eiwitten 6 juli 2017
mm
Nathalie Geen reacties

Afvallen gids de gids die je helpt kiezen bij jou persoonlijke afval methode. Omdat ook jij anders ben dan een ander. Velen gingen u al voor. Dit wil jij toch ook

JA ! Ik wil mijn persoonlijke succesvolle afvalmethode

Waar zitten eiwitten in? Deze vraag word door veel mensen gesteld. We vinden eiwitten terug in veel van ons voedsel. Eiwitten, koolhydraten en vezels zijn drie hele belangrijke voedingsbronnen voor het functioneren van os lichaam. In welk voedsel deze eiwitten zitten lees je hier.

waar zitten eiwitten in, afvallen, gezond etenWaar zitten eiwitten in?, het is een van de bekendste vragen van de afgelopen jaren. Nu uit steeds meer onderzoeken blijkt dat eiwitten dé bouwstenen voor onze spieren zijn, willen meer mensen zeker zijn dat zij ook voldoende eiwitten binnenkrijgen.

Vandaar deze pagina waar zitten eiwitten in om je een beter idee te geven waar zitten eiwitten in en waar niet.

En dat begint bij het eten van de juiste voeding. Hoe eiwitrijker de voeding, hoe meer eiwitten je binnenkrijgt. We kennen allemaal de klassieker ‘Uitsmijter met ham’, krachtvoer dat bovendien veel eiwitten bevat. Zo zijn eieren een ideale bron van eiwitten en zorgt vlees voor nog meer eiwitten.

Als je eenmaal weet waar eiwitten in zitten, kun je gemakkelijk een koolhydraatarm dieet  opstellen waarbij jij een flinke hoeveelheid eiwitten binnenkrijgt. Ook kan je natuurlijk een speciaal eiwit dieet gaan volgen. Dat is wel meer gericht op spier opbouw dan op afvallen.

Waar zitten eiwitten in en dan vooral in welke voeding

In principe bevat iedere soort voeding in een zekere mate eiwitten. Het gaat er echter om dat je voldoende eiwitten per dag binnenkrijgt. Zo bevat een rol koekjes ongeveer 10 gram eiwitten. Maar het bevat ook meer dan 150 gram suiker! Het gaat er dus niet om dat je eiwitten binnenkrijgt, maar juist in de mate waarop je deze binnenkrijgt en welke andere voedingsstoffen jouw voeding bevat.

Eieren :

Eieren behoren natuurlijk tot de basis van de eiwitinname. Als jij elke dag een of twee eieren eet dan heb je een redelijke basis aan eiwitten. Dit ligt op ongeveer 20 tot 40 gram, afhankelijk van de grootte.

Zuivel :

Zuivel kent een aantal goede soorten voeding die in een koolhydraatarm dieet (en een eiwitrijk dieet) horen. Magere kwark en yoghurt bevatten veel eiwitten – ongeveer 15 gram per schaaltje – zijn vetarm en bevatten maar een kleine hoeveelheid suiker.

Noten :

waar zitten eiwitten in, afvallen gezond eten

Noten zijn perfect tegen de honger en bevatten ook veel eiwitten. Paranoten, pecannoten, amandelen, hazelnoten en walnoten zijn een geweldige combinatie voor energie en eiwitten. Met 12-15 gram eiwitten per 100 gram noten kun je de basis aan eiwitten die jij per dag binnenkrijgt nog meer versterken.

Groenten :

Groente zijn een belangrijke bron van eiwitten, vitaminen en mineralen. De meeste mensen eten eigenlijk te weinig groenten. Iedere maaltijd zou minimaal 100 gram groenten moeten bevatten. Sterker nog, het zou eigenlijk minimaal 200 gram moeten zijn. 100 Gram spinazie en twee tomaten bij het ontbijt, een lekkere salade bij de lunch en ‘s avonds nog een stevig bord gezonde voeding met een behoorlijke dosis groenten.

Vlees :

Vlees is een relatief dure maar wel zeer goede bron van eiwitten. Kip bevat 15 tot 25 gram eiwitten per 100 gram. Magere gehakt bevat veel eiwitten, weinig vet en vrijwel geen koolhydraten. En voeding zoals spek is juist rijk aan vetten maar bevat ook weer veel eiwitten.

Bij vlees moet jij vooral op de vetten en eiwitten letten, dit zijn de primaire stoffen die jij in een koolhydraatarm dieet nodig hebt.

Maaltijden vol met eiwitten

Waar zitten eiwitten in en dan vooral in welke maaltijden Het kost even wat werk, en het is het uiteindelijk helemaal waard: als jij voldoende tijd steekt in het samenstellen van gezond eten , door de juiste groentes uit te kiezen, een goed stuk vlees te kopen, een lekker en gezond toetje te maken en ook alle suikers vermijdt, dan zitten jouw maaltijden boordevol eiwitten.

Dat is niet alleen prettig wanneer jij actief aan krachttraining en spierbouw doet – hier zijn eiwitten onmisbaar om snel resultaat te zien – maar ook wanneer jij gedurende de dag regelmatig te maken krijgt met een hongergevoel.

Heeft u geen zin om dit zelf uit te vogelen of heeft u extra inspiratie nodig om gezonde recepten te maken of bedenken

KLIK DAN DIRECT HIER  ONDER

EN ONTVANG DIRECT MEERDERE GRATIS GEZONDE RECEPTEN EN EXTRA S 

Afvallen door gezond eten Dit kan ook met eiwitten Weten hoe ? Bekijk dan snel dit boek. Vele gingen je al voor

Ja ! Ik wil dit boek ook !

 

Eiwitten worden minder snel verteerd dan de lege koolhydraten die jij in brood, pasta en rijst kunt vinden. En dat is goed nieuws: je verbruikt meer energie om jouw voeding te verbranden (dus verbrand jouw lichaam meer energie), je hoeft veel minder snel weer iets te eten en je voorkomt zo ook dat je sneller ongezonde tussendoortjes gaat eten.

Pak er daarom een goed kookboek bij en kijk of er maaltijden in staan die voornamelijk bestaan uit eieren, groenten, vlees, noten en zuivel.

Kies vooral de gemakkelijkere recepten, zoals een omelet met spinazie, tomaat en zuivelspread. Of ga ‘s avonds voor een heerlijke salade van spinazie en rucola met avocado, een handjevol noten, stukjes kip en een gezonde dressing.

Waar zitten veel eiwitten in?

Als je de bovenstaande basis eenmaal hebt gelegd, kun je ervoor kiezen om de hoeveelheid eiwitten die jij iedere dag binnenkrijgt nog verder te verhogen. Hier zijn over het algemeen supplementen voor nodig; dit zijn drankjes, shakes, repen en tussendoortjes waar veel eiwitten in zitten. Al deze soorten voeding bevatten whey proteïne: dit is geïsoleerd eiwit uit zuivel.

Zo kan een goede eiwitshake maar liefst 50 tot 80 gram eiwitten bevatten. De meeste eiwitrepen bevatten 20 tot 30 gram eiwitten.

Zo verhoog je de hoeveelheid eiwitten met 70 tot 110 gram per dag. Ideaal voor de dagen dat jij hard bezig bent in de sportschool.

Eiwitsupplementen helpen jou aan meer eiwitten, zorgen daarmee dat jouw lichaam steeds beter functioneert en bieden jou de kans om in veel kortere tijd jouw fitnesslichaam te behalen.

Eiwitten: jouw bron van energie

Maak eiwitten daarom vanaf vandaag de belangrijkste bron van energie voor jouw lichaam. Vetten zijn in grote mate te ongezond voor ons lichaam. Koolhydraten geven te veel energie en maken ons moe en zorgen voor overgewicht.

Eiwitten doen dit niet; eiwitten zorgen continu voor fijne energie, lossen ons hongergevoel op en laten ons beter voelen.

Voor een goed eiwit dieet met persoonlijke coaching kan ik je zeker HET FIT CHEF DIEET  aan raden.

Het Fit Chef programma is een afval methode die specifiek let op je eiwit inname, maar ook zeker rekening houd met de andere belangrijkste factoren zoals koolhydraten, vezels, vitaminen en calorien.

Zo heb je bij FIT CHEF dus het gehele pakket en word je met alle belangrijke onderwerpen die je nodig heb om succesvol af te vallen geholpen.

 

KLIK HIERONDER OM DIRECT TE BEGINNEN

eiwitten, gezond eten, afvallen

 

Het gaat je met dit programma van FIT CHEF op zeker lukken . Zeker als je je aan de spelregels houd

Veel succes.

Groetjes Nathalie van het team afvallen gids.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *